Tuesday, August 19, 2008

MANDI WAP UNTUK KESIHATAN


PRODUK KESIHATAN YANG MENJAMIN ANDA KURUS
DENGAN CEPAT DAN BETUL.................














jaminan

(PENGHANTARAN PERCUMA BAGI SEMENANJUNG SAHAJA)

sauna 3


Adakah anda mempunyai masalah-masalah seperti di bawah?

1) Tiada Masa untuk berjogging..

2) Tak sempat nak bersenam..

3) Badan terasa lenguh-lenguh, sakit sendi serta letih..

4) Resdung, pagi-pagi selalu bersin..

5) Berpotensi kena serang darah tinggi dan kencing manis..

6) Ibu yang Berat badannya naik selepas bersalin..

Rawatan sauna atau mandi wap panas merupakan gabungan kaedah tradisional-moden dan ianya berkesan untuk menurunkan berat badan dan mengekalkan kesihatan anda secara semulajadi.


KELEBIHAN / KHASIAT BERSAUNA

1) Pembersihan terperinci kulit menjadikan kulit lebih menawan, segar, halus dan licin.

2) Mengurangkan berat badan dengan pembakaran lemak dari luar.

3) Mengeluarkan toksid dalam badan seperti aluminum, cadmium, lead dan mercury

4) Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi, sengal sengal tulang dll.

5) Meningkatkan sistem kardiovascular

6) Menghilangkan tekanan dan perehatan otot

7) Melancarkan peredaran darah

8) Meningkatkan sistem immunisasi badan

9) Mengurangkan prostrate bengkak pada lelaki

10) Meningkatkan tahap metabolisma

11) Membakar Lemak dari luar dan menurunkan berat badan secara teratur.

12) Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.

13) Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.

14) Mengurangkan risiko darah tinggi, kencing manis & dll.

15) Menyegarkan tubuh badan anda selepas penat bekerja.

16) Mengurangkan sinus/resdung dan jerawat.



"15 minit anda bersauna bersamaan 1 jam bersenam / berjogging"

1) Bersauna selama 15 minit mampu membakar 400-600 kalori.
2) Aerobics selama 30 minit membakar 400 kalori
3) Berbasikal selama 30 minit membakar 250 - 500 kalori.
4) Jogging selama 30 minit membakar 300 kalori
5) Berenang selama 30 minit membakar 400 kalori



SAUNA FASTER FIT BODY


sauna 1

saunabaru
saunabaru label

Sauna design terbaru ini:

- Paling mudah dipasang & simpan.

- Menggunakan kualiti kain yang bermutu tinggi, kalis air & tahan lama.

- Harga yang sangat berpatutan.

- Mendapat kelulusan CE approval dari luar negara & Suruhanjaya Tenaga dari Malaysia. Selamat digunakan.

- Sangat berkesan untuk menurunkan berat badan & kesihatan. Anda bebas bersauna dengan privasi hanya di rumah anda.


steamer
steamer pot
Steamer
Automatik On/Off. percuma alat
Kawalan Jauh (Remote Control)

Steamer Pot
Bahagian dalam tidak basah & menyebarkan wap supaya wap panas tidak terus terkena kaki



1 set lengkap sauna hanya

RM660.00

TIPS BERSAUNA

Amalan Kesihatan /For Health :

Lakukan mandian wap sauna untuk selama 15 hingga 20 minit setiap kali. Tiga(3) penggunaan seminggu sememangnya sudah memadai. Anda akan merasai kesegarannya setiap kali anda melakukan mandian. Minum air secukupnya sebelum dan selepas penggunaan herbal sauna. Adalah baik untuk makan buah-buahan selepas penggunaan. Penggunaan ketika kekenyangan adalah tidak digalakkan, memandangkan badan kita pada ketika yang sama juga menggunakan banyak tenaga untuk sistem penghadaman.


Untuk Mengurangkan Berat Badan/For Weight Reduction:

Lakukan mandian wap 20 minit diikuti rehat selama 15 minit dan sambung lagi untuk selama 10 ke 20 minit lagi . Amalkan selang sehari untuk tempoh 2 minggu dan lihatlah hasilnya.


CARA-CARA PENYEDIAAN SAUNA

tabung

pasang sauna

steam

CARA PENYIMPANAN TABUNG SAUNA

Ssimpan

ARTIKEL

ARTIKEL 1

ARTIKEL 2

ARTIKEL 3

ARTIKEL 4

TESTIMONI

Puan soleha(nilai n9)

Mula-mula saya cuma datang di spa atau di butik-butik kecantikan , harga bayaran sekali sauna lingkungan rm30-rm150 sekali sauna . Dengan sekali modal saya tidak perlu lagi ke pusat-pusat kecantikan lagi , kerana saya sudah miliki nya sendiri dan saya sudah mandi wap dengan selalu . Kulit saya semakin bersih , badan semakin ramping , badan sentiasa segar .... kerana dulu saya ada bau badan dan gempal.. tp hasil dari sauna saya sudah dapat menghindar kan semua nya itu .


Alis35 (bandar baru bangi)

Saya agak kurang yakin dengan sauna , tetapi apa bila sudah mencuba sendiri . Saya jadi yakin pula dengan hasil nya . Saya sudah kurus sekarang dan memeliki tubuh yang saya idam kan. Dari berat saya 95kg sekarang sudah 68kg hanya 3bulan sahaja . 17kg saya susut dan sekarang badan saya semakin sihat berbanding dahulu .


Azlinda 27(kuala lumpur)

Badan gemok , berisi , cepat semput kerana kegemukan , lemah tenaga , sakit pergelangan kaki bila berdiri lama atau berjalan jauh , SEMUA ITU HILANG APABILA SAYA BERSAUNA DI RUMAH . Sekarang saya sudah susut badan dan bertenaga semula . Dengan hampir 12jam di pejabat menghad kan masa I untuk bersenam dan bergaul untuk bersukan atau beriadah . I cuma bersauna solution 30mnt setiap 3hari sekali dan hasil nya saya sudah kurus . Banyak ubat -ubat yang saya guna kan untuk kurus , tp semua nya tidak berhasil . tetapi dengan sauna solution saya berasa bangga dengan penampilan baru I .





DAPATKAN SATU SET STEAM SAUNA, SET SAUNA DI RUMAH YANG TERMURAH, BERKUALITI & BERTEKNOLOGI TERKINI HANYA DENGAN KAMI..

TEMPAHLAH SET SAUNA ANDA HARI INI!!

MENCEGAH LEBIH MURAH DARIPADA MERAWAT..

Segala Pertanyaan : email : apatlelex@yahoo.com

atau

sms ke 016-2153734 (pn camelia)

atau

untuk tempahan terus bank in kan ke

105104118512 maybank

che noor kamalia

email kan butir2 bank in tranfer dan butir2 diri


SET


jaminan

(PENGHANTARAN PERCUMA - SEMENANJUNG SAHAJA)


BELI

No comments: